2009-07-11

Újabb hétvége

Holnap (szombat!) megyek dokihoz, a munkábaállás miatt kell.
Ma voltam először "shoppingolni". Főleg window-shopping volt, mert relatíve alacsony magyar fizetésről állok át a francia életszínvonalra, de még kell legalább egy hónap.
Vettem egy kis könyvet, ami a franciákat segíti az angol nyelv tanulásában. Minek ez nekem?
Így egyszerre két nyelv szószerkezeteit és legfontosabb kifejezéseit tudom áttekinteni. A második lépés pedig az lesz, hogy a kiejtésemet kell fejleszteni, mert pl. ma nem hallották meg a magyar "r"-emet, hiszen az nem annyirrra perrrgő, mint a frrranszia. Kicsit másképp is képzik.
Ezen kívül vettem eredeti madagaszkári vanília kivonatot tartalmazó illat-kúpocskákat (nem találok rá jobb kifejezést, geometriailag helyesebbet meg egyáltalán :) ) Hogy fixált illatmániám lenne? Egyáltalán nem mondanám, de nagyon szagos a szoba (ismétlem, nem miattam).
Ma volt itt Bea és megegyeztünk többek között abban, hogy lakható a stúdió. Ő az első nő, akit felhoztam. (Bocs, Bea nem hagyhattam ki!) Nem, még mindig nem a barátnőm - szerencséjére!
Ja, azt ne felejtsem el, hogy a szürke színárnyalat leküzdése érdekében az első lépésem egy vizipálma megvásárlása volt, amit otthon nem vettem volna meg (bár annyira nem is volt drága), de már szükségem volt valami zöldre. Remélem bírni fogja (velem).
Néztem ma kisebb stúdiót is a Citében, de ezt majd inkább holnap fejtem ki, mert a dokitól nem kellene elkéssek... Fekvés van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése