2009-07-10

Miért Kockás? +Munka

Miért ne?
Talán a Rubick-kocka-imádatom volt a legfőbb oka a névválasztásnak, no meg az, hogy a JosesanXX már foglalt volt. Egyébként az egy döglött oldal, amit már 2005 óta foglal Vaikunta! Hogy Vejnemöjnen szőtte volna bele a meséjébe, amikor a Kacsa bekapta a világot...
A Josesan77-et meg akkor még foglaltnak mutatta a rendszer, amikor próbálkoztam.

Ugyanitt jegyezném meg kedves szemi-svéd, szemi-magyar ismerősömnek, ki most éppen otthon hűsöl, hogy NEM, nem szeretnék a munka hőse lenni, de ahogy már korábban is megfogalmaztam, az első tapasztalata a főnöknek sokat számít. Ma volt talán az első alkalom, amikor kicsit örült az eredményeknek, még ha nem is azok lettek, amiket szerettünk volna. Ugyanis újabb limitációt észleltem a kitalált cél elérését szolgáló mérési módszerben. Hát szépen haladunk előre és lassan de a bozótost biztosan szétlőve megtaláljuk a szívrohamot kapott kacsát... :)

Nem kötelező, de szívesen veszem a megjegyzéseket (bármikor), úgy tudok mire reagálni. Tudom Té, van aki akar, de nem megy neki. Megoldjuk ezt is, mert már két fórumon is feltüntettem a problémát ami nálad felmerült. Csak válaszolnak!
Jó éjt!


Ez a bejegyzés még az előző blogomra vonatkozik... de itthagytam. - a szerk.
Azóta sincs válasz a fórumon (2010 március 20)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése