2009-07-13

Szössze-Net

Gondolkoztam, hogy egyszerre írjam, vagy egyesével, aztán úgy döntöttem: lesz, ami lesz!

Próbálom megismerni a város nyújtotta szolgáltatásokat úgy mint: biciklizés, szórakozás, vásárlás, parkok, utazás (állomások, járművek)...
Ma pl. 2 órát utaztam, hogy a jövő hétvégém könnyebben induljon és nehogy lekéssem a munkából jövet a vonatot/buszt, amivel Brüsszelbe szeretnék elmenni. Az első igazi kiruccanás lesz.

Megvettem!!!
A Föld kilencvenkilenc legkevésbé ismert csodája :)
No nem a Sztakit, hanem a kereső motor alatt található könyvet. Mindig halálra röhögöm maga a stílusukon. Sajnos a könyvet otthon hagytam, mert hát nem létszükséges elem és így a 20,7 kg-os hátizsákba már nem mertem bepakolni... - Sajnos a könyv nem váltotta be a reményeimet (a szerk., 2010. jan).
Közben megint tanultam valamit, próba-szerencse alapon. Webszerkesztők figyelmébe: ID-re is lehet horgonyt (anchor) létrehozni! Legalábbis Firefox 3.0-nál működik!

Ma volt egy újabb látogatóm, igaz csak röptében és csak 4-5 másodpercig nézett be az ablakomon, de most már kezdem tényleg elhinni K. Tünde mondatait, miszerint megfigyelnek és a videó felszerelés van beleszerelve a verébnek látszó lény(ek)be. Hát Tünde, ha ez igaz, akkor a mostani már jobban sikerült, mert nem volt borzas a tollazata és meg kell említenem, hogy a miniatürizálási képességetek is sokat fejlődött, mert ez már fele akkora volt, mint a múltkori. Gratulálok! Legközelebb, gondolom már egy csótányba is el fog férni. De azt könyörtelenül kinyírom, tehát ne költsetek sokat a kifejlesztésére!

Preferencia
Ma lementem "napozni", mert szépen kisütött (3 nap után ismét) és közben persze cikket olvastam. Két csinosnak mondható szláv (talán orosz) szöszi leányzó is lent napozott (ruhában, mert annyira azért nem volt jó idő) és figyelte a srácokat, akik ott fociztak, meg röpiztek a környékükön. A genetikailag kódolt PREFERENCIA viszont azt eredményezte - és ezennel tudományosan bizonyítottnak veszem - , hogy a sport (vadászat) előbbrevaló a lányoknál, így a fiúk maradtak a leggömbölyűbb és legideálisabb testnél! :)
Tessék hízni lányok!

"Empatikus tér-idő" elmélet
Itt most nem Zweistein ötlete jön és nem is a klasszikus (magyar) tér-idő-tömeg összefüggés. Ez egy saját találmány és már régóta fontolgatom, de most kristályosodott ki bennem igazán.
A minap sétálás közben azon töprengtem, hogy vajon miért oldódik el a cipőfűzőm kb. kilométerenként? Nem mondható hogy hiányos lenne cipőfűzési tudásom, mert emlékszem, hogy már az óvóda középső csoportban tudtam cipőt kötni és ... na de ez egy másik sztori. Tehát eloldódni készülő cipőfűzőm révén gondolataim között felmerült, hogy újat kellene vegyek, de ugye még nem ismerem a környéket, így marad az, hogy hordom egy darabig... akkor meg ugye fennáll az esélye, hogy elszakad... ÉS EKKOR, LÁSS CSODÁT 3 méteren belül azon a járdán, ott és akkor ott termett egy SZAKADT CIPŐFŰZŐ!
Hát erre mondhatjuk, hogy csak azért vettem észre, mert éppen azon járt az eszem... ezt elfogadom. Így vagyok a 77-es és a 26-os számokkal is (km-kő, háztábla)...
NADE! Azt hogy magyarázzátok meg, hogy ugyan én vizuálisan érzékennyé váltam a cipőfűzőkre, DE az még nem jelenti azt, hogy ott kell legyen egy cipőfűző!!! Hoppá!
Talán már érthető az elméletem lényege. Ez azt jelenti, hogy az ÉLET, vagy VILÁG, ami körülölel minket, úgymond szórakoztat minket... kicsit olyan MÁTRIX-os érzés. Kérhetném azt, hogy egy saját repülőm legyen és én is mondhassam, hogy "Tudok Kung-fuzni", mint Keanu bácsi? Lécci, lécci, lécci!!! (Azt mondják, hogy ez a kérés-stílus működik. Legalábbis női szájból elhangozva.)

Óraállítás
Most jöttem fel a parkból (21:15). Itt még nagyon világos van. Csak kb. 1 óra múlva megy le a nap!
Meglepő, de szerintem nem kellene azt a nyári óratologatást csinálni és máris hangulatosabb lenne az élet kis hazánkban. Isten-bizony!
Ugye később kel fel a nap télen és ezért későbbre tolják az órát, így viszont az eleve korábban beálló szürkület még hamarabbra tolódik. A világosban és ébren töltött órák száma erősen lecsökken.
Ehelyett lehetne az, hogy aki korán akar kelni, az keljen sötétben és ő is világosban fog dolgozni... Úgy is kell idő a munkába éréshez. Az energiamegtakarítási célját meg már rég nem teljesíti. Erről hivatalos kimutatások is vannak. Pro&Kontra
Jóéjtet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése