2009-07-05

Google Map beillesztés

Alig hihető, de igaz.
Most, hogy már körbenéztem az interneten végre rájöttem, hogy hol van a hiba a beillesztett Google Map frame-ben. Szóval hihetetlen, de igaz az, hogy a Google Maps weboldal által felkínált beilleszthető "iframe" kódja hibás, ezért a Blogspot XML parser alkalmazása minduntalan figyelmeztetett, hogy az "spn" elemnek ";"-vel kell záródnia... Hát ott van, gondoltam, de végülis más weboldalon talált működő GMap kódja alapján végre megtaláltam a megoldást: az "ll=..." térképkoordináták végén az & jel helyett "&" kell szerepeljen az "spn=" kód előtt és akkor működik.
Valahogy így: "ll=48.771578,2.296829&spn=0.170608,0.624161&"
Ejnye-ejnye Gugli csoport, félmunkát végeztetek! Most már csak az a kérdés, hogy meg tudom-e mondani nekik, mert ez a Gugli nagyon jó, de kommunikálni a webszerkesztőikkel alig lehet!!!
Tudom ez a baráti kört nem nagyon érdekli, de ezt a bejegyzést a hasonló problémákkal rendelkező bloggolóknak írtam elsősorban. Megteszem angolul is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése