2009-07-09

Kihívás (Föciseknek elsősorban)

Kedves Kriszták! Mármint a föcisek... és persze minden egyéb földi halandó!
Kihívásként feladatot/játékot adok nektek:

http://www.placespotting.com/solve.php

Az oldal egy (tér)kép alapján arra kér, hogy találd meg a helyét a Google Földtérképén. Ha a koordináták stimmelnek (valamely pontossági határon belül), akkor nyertél... és mehetsz a következő képvadászatra.

Én már egyet megoldottam!
A megadott segítség így szólt:
"Some Hints for your Help:
* central Europe
* border crossing point
* dont work"

Na a legfőbb információ ebben rejlik, hogy: "dont work", mer' ugye ez legfőképpen magyar jelenség, az ragzásbeli egyeztetés elmaradásának ténye, ugye...
Most elképzelem a nyugat európai lelkes embereket, akik ugye Centrál Európában - úgy, mint Ausztria, Svájc, Lichtenstein... elkezdenek keresni. :D
Na mer' persze nekik Hungari az már majdnem Far East, de legalábbis Middle East, közvetlenül Tadzsikisztán mellett... :)
A másik segítség pedig az volt, hogy én a közelében lakom. Nos ez a látvány értelmezésében nem segít, de tudom, hogy "dont work" az a "border crossing point". Hehe... (felsőbbrendű kacaj)
Én voltam a 2. megfejtő!
Na jó azt is bevallom, hogy előtte valami "Middle East city" részletet skippeltem...
Mára ennyi elég a Gugliból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése