2009-07-02

Július

Július van, sőt már másodika, de nem tudom, hogy JÚLIUS lesz-e, olyan igazi, vagy csak egy egyszerű "július".
Ma félig átköltöztem Beától. Miért félig? Mert nekiálltam takarítani. Nem koszos, csak ha itt akarok lakni, akkor kellenek a saját bacijaim... és csak azok!!! Találtam egy nagyon jó törlőkendőt, ami minden felületre használható. Fém/fa/porcelán... sitty-sutty kitakarítottam a felét a lakásnak... :)
Egyébként akkora a stúdió, hogy két szoba van: 1 nappali, amerikai konyhával, meg egy hálószoba... amiből az egyikről 100 eurós költségcsökkentés ellenében szívesen lemondok...
Most 40 perce izzítottam be az internetet. Még akadnak kisebb problémáim vele, de megoldom majd lassan.
Úgy volt, hogy visszamegyek még egy utolsót aludni Beához, hogy amikor holnap befejezem a takarítást, akkor jobb hangulatban (kedvezőbb mikroflórával szembesülve) fogok idejönni. Azonban meggondoltam magam, mert eléggé elfáradtam és ugyan éhes vagyok, de legfeljebb holnap korábban kelek, hogy kevesebbet éhezzek.
Az egyetlen nagy gondom az, hogy minden szürke, a falak és még a kanapé (rökamié) is. Csak a polcok és a bútorok törik meg egy kicsit az egyhangúságot. Ha lenne valami vidám színű dolog, akkor biztosan jobb hangulata lenne a szobáknak.
Virág, képek, meztelen csajos poszterek kellenek ide!!! :D
Bonne soirée a tout le monde!

2 megjegyzés:

  1. Hi,
    tulajdonképpen szerencsés vagy, mert hamar megoldódott a szállás kérdés. Első este már van internet, ez már valami. Én egy hónapig dekkoltam a hotelben ,amit ismersz, mire lett albérletem. Mellesleg a Hotelben igazgatóváltás volt, és már nincs mosógép, úgyhogy nem is tudod összerúgni a port a tisztekkel..:-)

    VálaszTörlés
  2. :) Igazi júliust kívánok!

    VálaszTörlés