2009-07-10

Magamról

PG azt kérte, hogy írjak többet magamról. Nos kedves fiatalember, annyit tudok elmondani magamról (a 10 percben, amíg a mérés magától fut), hogy:
- magas, szőke, kékszemű vagyok,
- nagyon szeretem a mozifilmeket, meg a zenét,... szinte bármilyen zenét, de leginkább a technosított drum&base-t,
- ezenkívül sárkányrepüléssel szórakoztatom magam, amikor éppen nem vagyok a Cousteau-3 nevű tengeralattjáró-kutatólaboratóriumban a legénységemmel,
- nem vonzódom a fiúkhoz! Sajnálom, de ragaszkodom a régimódi elvekhez.
- a múlt héten utánam küldték a "Magyar Állam (Egyik) Legjobb Titkosügynöke" kitüntetést és a hozzá járó útlevél- és akciószettet. A második legjobb ügynököt kérték meg a kézbesítésre, és 1 hétbe telt neki mire megtalált. Igyekszik az ember (mármint én), meg ő is... Ügyes gyerek, még lehet belőle valaki. A nagy gond, hogy a kitüntetésből csak egy jár az egész országban és emiatt kihalásos alapon öröklődik. Próbálkozott is a kitüntetés "kiérdemlésével" és emiatt kicsit felforrósodott a hangulat a jelenlétében, de én hazaküldtem egy mélyhűtött tonhalszállítmánnyal. MÁV Cargo, tehát 2 héten belül hazaér... mindenkinek vannak alvó ügynök korszakai. :)
Nos, ha ez nem elég, akkor küldök képet is majd legközelebb. Lejárt a 10 perc!
(Mr. J., alias Zsozef)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése