2009-07-11

Studio News

Doki kipipálva. Szimpatikus háziorvos bácsi volt, aki megállapította, hogy munkaképes vagyok. Vérnyomás/pulzusszám/légzés és szívhang alapján... Ez most komoly, itt nem ironizálok.

Tegnap néztem kisebb appartmant (stúdiót). Hát sokkal szimpatikusabb volt, mert nem volt átható dohszaga, mint ennek (állandóan nyitva tartom az ablakot) a mostaninak, kisebb volt, de ez azért előnyös, mert nem érzem elveszve magam egy óriási térben és az elrendezése is barátságosabb/emberközelibb volt. Az egyetlen hátránya az, hogy az ablaka a főútra néz, ami meg elég forgalmas... abban bízom, hogy ez most csak a bemutatószoba volt és majd egy másikat kapok (6. emeletit, Eiffel toronyra kilátással... tudom, tudom panaszkodtam rá, de az csak vicc volt. Hisz én megtehetem, hogy arra panaszkodom, hogy villog az Eiffel torony.)
Ma elkísértem Beát, mert ment Ámerikába és "feladtam" a csomagjaival együtt. Közben felfedeztem magamnak a Charles de Gaulle repteret. Kitaláltam hova megyek legközelebb:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése