2009-07-26

Aktuális

Megborotválkoztam ... ééééés már indulok is. Az élet szép, de én még szebb vagyok... ez it a Tour de flanc, itt senki se tudja úgy, amit én tudok.
Bocs, egy kis Rappülők nosztalgia, bár a szöveg nem pontos... Különösen aktuális ma, mert ma van a Tour de France befutója a Diadalívhez... pontosabban volt.
Ja és hogy hova mentem? Átugrottam Beához, hogy kikapcsolódjak egy kicsit, mert már Originitiszem lett. Ez egy fejvakarással járó, heveny programitisz, ami a megterhelő kutatási labormunka utáni szellemi fáradtságot eredményez.
Az egyik tiszteletre méltó középiskolai tanár(unk) mindig ezt mondta, amikor szünetben rendfelelős tanár volt és emiatt végigjárta a tantermeket - idézem őt:
- Idézzük József Attilát: "LEVEGŐT!"

Erre volt szükségem, levegőre, meg kikapcsolódásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése