2010-01-06

La Bamba

... amit én az egyszerűség kedvéért "A Bamba"-nak fordítok... és leellenőriztem, van hasonló jelentése.
Szóval ez lett volna a blog eredeti címe, de aztán rájöttem, hogy ez nem annyira magyar és így nem lesz magyar kasszasiker, vagy wurlitzer díj... akarom mondani Pulitzer. Megerőltettem magam és igyekeztem kitalálni valami sokatmondó címet, de csak erre futotta:
Az Élet sója.
Sajnos ilyen blog már létezik - szakács alapítója receptekkel fűszerezte - így a blog címébe már bele kellett vinnem egy kis szójátékot:
Az Élet showja pont blogspot pont com.
és akkor egy újabb szójátékkal megmondom miről lesz itt szó:
Az Élet(em) sóhaja - avagy hogyan szórakozik a kisember a nagyvilágban.

Rájöttem már rég, hogy az irodalomban nem nyerő a szóvicc és néha a hétköznapokban is gyomorkavaró, de valahol a zsigereimben van és ritkán tudom megállni, hogy el ne süssek egyet-egyet.
Jó szórakozást kívánok a nagyérdeműnek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése