2010-01-26

Hírek (2010 január vége)

BELÜGYEK

Ló és pisztoly nélkül is tisztelik a magyar seriffet
és amikor testreszabott egyenruhájában végigballag a főutcán a kocsmától egészen a művelődési házig, akkor a csizmája ütemes léptére figyel az egész környék! Érződik a levegőben, hogy itt valami készül...
(egyébként jó ötlet, csak a kérdés, hogy pontosan mi is lesz a feladatköre?)

Én nem lőttem fejre
Megrázó, tanulságos és őszinte vallomás a rendőri oldalról a 2006-os eseményekkel kapcsolatosan. Hihetetlen, hogy a tömegpsziché mennyire eltér az egyén-pszichétől.

Jacko imitátor, balhés koncert
Ez vicces. Minden értelemben.

Szalagcím:
"A legendás amerikai zongoravirtuóz 94 éves szívszélhűdésben halt meg" (innen)
Ezt most kivételesen nem én találtam ki! Viszont ezt igen:
Már egészen pici korában szívszélhűdésben szenvedett, de ez tette őt naggyá. Akarata és élni vágyása tette őt zongorillaművésszé, majd egy hosszabb bal kamrai eredetű aritmia következtében pedig virtúózzá nevezte ki a sydney-i Operaház közönsége. Történt mindez úgy, hogy a törékeny és holtsápadt 20 éves előadóművész, dr. Jeckyll szívsebész és amatőr zeneíró: "A szívbillentyű hangjai" című oratóriumát adta elő teljes átéléssel, elsősorban befele koncentrálva, saját szívhangjára. A ritmustalanság már eleve felkavarta a nézőtéren ülő szakavatott hallgatóságot, de amikor a művész a fejét is belevonta a mű előadásába, mintegy féloldalasan lefejelve a zongorát, az így felhangzó disszonáns hang hatására akkor az emberek fele zokogva borult a mellette ülő nyakába, míg a másik fele felállva kezdett el tapsolni és éljenezni, amikor a mű végét sejtette a művész 20 másodperces csendje és mozdulatlansága miatt. Egyedül dr. Kocsis Gábor, a művész new york-i szakorvosa tudta, hogy ezúttal ismét újraélesztésre lesz szükség és kimért, de határozott lépésekkel indult el a színpadra a defibrillátorral. A zongoraverseny fődíját 2 hét lábadozás után vehette át az Operaház igazgatójától, akinek azonban nem engedték, hogy elmondhassa beszédét, ugyanis a beteg a díjat meglátva örömében az adrenalinfröccs hatására ismét kollabált...."
Nem fejezem be.

TERMÉSZET
Csimpánzok által forgatott film-et sugároz a BBC. Sajnos nem találtam meg az adást, pedig mára harangozták be. Viszont találtam trailer-t hozzá:
Majmok bolygója.
Akkor most ők majmolnak minket?

Még egy állatság, madarászoknak: Hattyútánc - nekem tetszett a hír.

Akkor most hogy is van ez, ha két transzszexuálisnak gyereke lesz, akkor ki is az apa?
Én örülök annak, hogy szeretik egymást, mert nem tehetnek róla, hogy így alakult az életük. Ellenben ezt a hírt hasonló helyzetben megtartanám magamnak. Ugyanez a véleményem az agresszív focidukkerekről és a homo-felvonulókról, hogy amíg különcségükkel nem hergelik a másik felet, addig elfogadom őket mint emberek, de nekem ne ugráljanak azért, hogy elfogadóbb legyen a társadalmunk, mert így pont az ellenkezőjét érik el! Ja és ha én ugrálnék mondjuk lila hajjal a félcsupasz seggemet mutatva normális szexuális beállítottság mellett az ő lakásuk/stadionuk előtt, akkor diszkrimináltnak éreznék magukat, valamint nem-seggrázó normális embertársaim megvetését is kivívnám... és utána meg kellene lepődjek, hogy nem szeretnek? Az én szememben a majomkodás-páváskodás módszer és nem a személyiségük zavar.
Persze engem az se érdekel, ha a "Jóanyátok!" sorozat valamely középiskolás korú szereplője belehabarodik a sorozat valamely főgengszterébe... Lehet, hogy magamnak való vagyok? Lehet. De ezzel nem bántok meg senkit... ugye?

SPORT
Magyar-szerb barátságos vizi(labda)verekedés
Ő kezdte. Mondhatja majd Kis Gábor, amikor először csak 1, majd egyszerre 4 szerb esett neki a vízben. Még jó hogy barátságos mérkőzés volt.
Ráadásul szünetet tartottak, majd újra indították a meccset, de aztán befulladt az egész egy újabb csetepaté miatt.
Persze az egész Rómában kezdődött, ahol először ő ütött... ha nem vesszük figyelembe a rigómezei csatának a mai vizilabdás ifjúságra kifejtett lelki hatását... és akkor itt megállok.

Foci: Gondoltátok volna? Legjobbak a magyarok! Ennek viszont nagyon örülök! 12 legjobból 4 magyar! És ez nem magyarok által generál lista! Hol vannak azok a régi szép idők - amiket én nem is láttam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése