2010-01-13

Aranyérmesek vagyunk

Ismét érmesek vagyunk



Ismét első helyezett lett egy magyar érem egy numizmatikai weboldal közönségdíjas kategóriájában.
Nem akarok rosszmájú lenni - mert pl. a cirrózis elég alattomos betegség - de gondolom sokan rámozdultak arra a néhány napja valamely weboldalon felrakott hírre, hogy lehet szavazni egy magyar érmére a numizmatikai weboldalon. Én is felnéztem, de úgy találtam, hogy regisztrálni kell és csak utána lehet szavazni. Ha csak elnéztem is, van egy tanulsága a történetnek: sok magyart sikerült megmozgatni, ahhoz hogy az előző két évben is magyar nyertes után is magyar legyen a győztes... és ha jól értelmeztem a felbuzdító oldal szövegét, akkor ilyen még nem történt eddig.
Az, hogy ez most negatív, vagy pozitív hír, azt mindenki ítélje meg maga. Én egy pozitív dolgot emelek ki: ÖSSZEFOGÁS.
(Mondjuk eszembe jut a lágymányosi híd amerikai majdnemnévadójának vicces felhívása, illetve a "világ legjobb focicsapatának" szavazása is, ahol a mi Aranycsapatunk az első 20 közé is bejutott, aztán nem néztem tovább. Kicsi a mi országunk, de sok a lelkes [ráérő] ember...)
HAJRÁ MAGYAROK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése