2010-01-14

Siker, szerelem, szex

Most nem tudom mit csináljak. Fetrengjek röhögve, sírjak kínomban, vagy azonnal ragadjak egy lapot és kezdjek el számolni, vagy ami lényegretöröbb, menjek fel egy internetes ismerkedő portálra és javítsam az esélyeimet? ok:
Kiszámolták, mennyi az esélye a tökéletes partner megtalálásának
Az illető tudósnak Londonban az ideál megtalálására a 24-34 éves nők közötti esélye 1:285000. Na ha egy kicsit igényesebbnek vélem magam, akkor az én esélyem ennek a fele... mondjuk... csak, hogy ne szomorítsam túlságosan magamat. :)
Egyszer egy elszontyolodott lányismerősömnek játszottam el a számokkal... ott a pécsi legénysereget kellett számba venni. Én akkor 2 embert találtam (kiszámolni) neki.

Évente 4754-szer gondolnak a férfiak a szexre
Most már tudom mi nyomasztott a tavalyi évben. Utánaszámoltam. Nekem ez csak 4149 alkalom volt. Ha egyszerre két nővel gondolom, akkor az egyébként duplán számít...??? Így lehet, hogy kijön az átlag. :D :D :D (saját vicc, mindig nagyon tetszik az embernek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése