2010-01-24

normális?

- Magadban beszélsz!
* Kicsoda? Én?
- Igen, te!
* Ne viccelj!
- Miért viccelnék? Különben is ez nem vicces!
* Nincs okom magamban beszélni!
- Szenilitás? Önkontroll vesztés?
* Mit akarsz ezzel mondani?
- Bajok vannak! Gondolkoztál már ezen?
* Gondolkoztam én már sok mindenen, de ezen még nem.
- Pedig itt lenne az ideje!
* Ugyan miért?
- Talán azért, mert magadban beszélsz?
* Hagyjál már a hülyeségeiddel!
- Ahogy gondolod! De ne feledd én figydelmeztettelek!
* Tűnés!
Körülnéztem, de szerencsére senki nem hallotta a beszélgetésemet. Túl korán volt még. Ködös vasárnap reggelén, amikor a normális emberek még alszanak.

(Nem valós történet, mert csak gondolataimban szoktam magammal beszélgetni. Hangtalanul. De az történet ötlete tetszett, így leírtam.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése