2010-03-11

Homokozó, 2010

Politika! Aki nem szereti, ne olvassa!
Én nem szeretem, de most érdekel, mert szeretnék intelligensen választani a lehetőségek közül. és itt vitatkozhatnánk egy sort, de nem tudunk, meg sok esetben nincs is értelme.
Ellenben kijelenthetem, hogy még mindig van az országban, aki gondolkodik és felülről tudja szemlélni a marakodást. Isten emlegetésével nem értek egyet (lehet, hogy csak az újságíró törekedett a hatásosságra...), de íme
Kuncze Gábor véleménye
(Rá nem lehet szavazni. :) )

Van akinek már kifejtettem, hogy a véleményem a mai politikai demagóg-elitről az, hogy az egyik oldal fő embere (és hű csatlósai) mindenre azt mondja, hogy "Hülyeség! Baromság! Nem így kell!".
A másik meg ezt reagálja: "Akkor halljam, hogy csinálnád! Nem tudunk dolgozni miattatok, mert mindent csak hátráltattok a makacs ellenállással."
És ennek az embernek inkább van igaza, mint a másiknak, de elköveti azt a hibát, hogy szítja, hergeli a másikat és nem hogy kezébe adna bizonyos döntések jogát, hanem megtart magának mindent, annak ellenére is, hogy tudja a másik úgyis ellene szavaz, akármit is mond.
Erre a jelenetre emlékeztet:

Homokozó, 2010:

Pistike: - Építsünk várat!
Sanyika: * Építsünk.
- Legyen 4 tornya, meg 2 kapuja!
* Nem jó a torony, mert az úgyis ledől. Főleg, ha te csinálod!
- Legyen akkor 2 erős bástyája az egyetlen kapu körül!
* Nem jó, mert a bástyát úgyis a te legókatonáid fogják védeni és csak azt engedik be, akit te engedsz.
- Legyen, akkor úgy, hogy minden második napon a te bábuid lehetnek itt.
* Te hülye vagy? Azt hiszed, hogy ha én elfoglalom, akkor visszaadom neked valaha is a várat?
- Miért ne adnád?
* Mert én tudom, hogy hogyan kell felépíteni és utána megvédeni a várat!
- Akkor mutasd meg!
* Te hülyének nézel? Azt akarod, hogy felépítsem neked a várat, hogy azt mondhasd, hogy te építetted?
- Akkor legyen úgy, hogy az egyik felét én építem, a másikat te és az egyik toronyban te leszel, a másikban meg én.  (sajnos ez nem hangzik el sosem)
* Miért hiszed azt, hogy bárki is akarja a te váradat?
- ???
* Nekem több katonám van és elfoglaljuk a nép nevében az egész várat és akkor az lesz, amit a nép akar!
- Tivornya? (kínos félmosoly)
* Hiába erőlködsz, enyém lesz a vár, már ha szét nem hordod a homokot belőle.
- Nem adom és kitartok amíg lehet!
* Szólok az apukámnak, és megmondom neki, hogy csaltál... meg hazudtál.
- Mondd csak, de akkor én is szólok az enyémnek. Az én apukám úgyis erősebb!
* Nem is, mert az enyém kétszer erősebb a tiédnél.
{ Pistike és Sanyika hagyjátok abba a veszekedést, mert mindkettőtöket bezárlak! - szólt a kék alapon sárga csillagos pólót viselő óvónéni, aki már régóta figyelte a két mihaszna kölyköt. - Tanuljatok meg viselkedni!
- / * De óvónéni, a ...
{ Csend legyen, nem hiszek nektek akármit is akartok mondani!

******************************************
Én imádkozom, hogy az óvónéni végre megjelenjen!

2 megjegyzés:

  1. http://www.gondola.hu/cikk.php?szal=70170

    VálaszTörlés
  2. Hja! Tetszett. (Vannak benne nem megfelelően árnyalt kijelentések, de sebaj!)

    Egyáltalán nem mondom, hogy jó ami van! Sőt! Azt mondom, hogy mindkét fél hibás. Mindkettő leszavazta a másik ötleteit. Mindkettő csatatérré tette az országot, a fejlesztésre koncentrálás helyett.
    Így nem lehet előre haladni. A kérdés továbbra is felmerül bennem, miért lett ez 8 év hosszú? Kik szavaztak először a Fidesz ellen 2002-ben? És még inkább érdekel, hogy miért nem sikerült a második körben győzniük? Szerintem megvan az oka!
    A panama, a csalás, a privatizáció nem pártfüggő, mint azt az illetékeseknek sikerült bebizonyítani! Kinek-kinek a maga idejében.

    És most mi lesz? Megtorlás, "lefejezések", bírósági perek, börtön. Na de ki ül a cégek élére? Ki lesz a bíróságon az ügyvéd? Csaknem egy ... szimpatizáns? Valakinek a valakije? Akkor az nem csalás/ámítás, amit most demagóg módon szajkóznak: "Nem hagyjuk szótlanul!... Megfizetnek!... a csalásért, a panamáért..."

    Ébredj magyar! Nem leszel jobb ellenfelednél, ha ugyanazt csinálod mint ők!

    VálaszTörlés