2010-03-23

Blog

Immár 5 napja döglődöm, mert mint januárban, most is leköhögött valaki. És ugyan Kyoko távozása napján (csütörtök) már éreztem az előszelét, de igazán csak pénteken lettem lázas. Szombaton köhögtem, de jobban éreztem magam.
Aztán balga módon elmendtem egy dizsibe... a nyirkos meleg megtette a hatását. Vasárnap elég csúnya torokfájással és köhögéssel ébredtem. Még aznap elmentem dokihoz, aki 45 euróért felírt nekem gyógyszert.
Tudtam, hogy a gyógyszer vasárnap feláras, de azt nem , hogy a doki is ilyen sokba kerül. Ezek után úgy döntöttem, hogy nem járok utána, hogy még aznap legyen gyógyszerem.
Nehéz volt a vasárnap este. 1 100-as csomag zsepi.
Hétfőn reggel 9-kor patikában összeszedtem a gyógyszereket, 15 euró. Már szedem.
Nem dolgoztam tegnap. Ma még ráadásul sztrájk is van, így ma se mentem. Unatkozom.
Holnap be kell menjek, mert egy újabban vásárolt stopped-flow-t mutatnak be, és tudni akarom a paramétereit... főleg, hogy lassan én leszek az egyetlen ember a 60 fős épületben, aki ezt a műszert használni akarja... bár ekörül vannak némi tudománypolitikai ellentétek, így csínján kell bánni még csak a gondolattal is.

Holnap egy kis munka. Csütörtökön este pedig - remélem nem az utolsó - MPF-es focimeccs. Eddig 1-et nyertünk a mexikóiak ellen (mert nem jelentek meg), egyet elvesztettünk 6:3-ra és ez lesz az utolsó csoportmeccs. Eddig én még nem játszottam és ha már kierőszakoltam, hogy a csapat tagja legyek, akkor valamit azért mégiscsak kéne.

Kihasználtam ellenben ezt a 4 nap semmittevést a blog áttekinthetőbbé tételére. Ez elsősorban a "Hogy volt?" oldalban és a mögöttes információk szervezésében nyilvánult meg, ami az összes eddigi bejegyzésem címkékkel ellátását jelentette. Így könnyebb egy adott bejegyzést visszakeresni. Már ugye ha egyáltalán valaki  - rajtam kívül - akar ilyet tenni.

2 megjegyzés:

  1. Lassan megtanulhatjuk, hogy külföldön nem érdemes betegnek lenni. Egyrészt pénzbe kerül(het) az orvos, másrészt a gyógyszerárak a plafont verik. Amit megtanultam, a megelőzés. Működik. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen megelőzés. Én is igyekeztem, mert a két hét alatt, amíg 4-szer találkoztam köhögős emberekkel (2-vel különösen), addig mindig bedobtam a sűrű kézmosás, C-vitamin, alkoholos fertőtlenítés ( :) ) módszerét. De időnként az ember kifárad, legyengül... ilyen volt az a 2. hét is. Írom ezt egy héttel később, amikor még mindig fújom az orrom. De már kifele tartok. :)

    VálaszTörlés