2010-08-21

Mikro

A hetem hullámzó volt,
de ide az elejére írom a lényeget és a hangsúlyos dolgot: sokat tanultam a mikroszkópiával kapcsolatban és a szoftverről is. Leküzdöttem (felsőbb vezető állandó kérdései hatására) félelmemet a mikroszkóp eddig ismeretlen funkciói iránt és őszintén örülök, hogy megtettem.
Főnököm, már nem ennyire elégedett (az eredmény miatt), ahogy most, péntek este 7-kor le tudtam olvasni az arcáról, de szerintem nem jól állította fel a mércét. Nekem ez a 4. alkalom, hogy ilyen mikroszkópot használok és őszintén bevallom, ebből 2 alkalom teljesen sikertelen volt. Erre írtam a korábbi bejegyzést a napokban.

Sokat fejlődtem, de persze messze vagyok még azoktól a kollégáktól, akik már évek óta használják... és alkották az összehasonlítás alapját.
És akkor itt panaszkodok egy kicsit, illetve köszörülöm a nyelvem. Beának köszönhetően online helpet kaptam és ezúton is (ismét) köszönöm a segítségét. Szóval nem ő, hanem egy itteni kolléga segítségére támaszkodtam, miután végre megjelent 3 hét nyaralás után a laborban. Ha figyelembe veszem, hogy nem ismerte a teljes problémát, amit igyekeztem megoldani, akkor is fura amit tett. Javasolta az egyik oldatban egy komponens arányák megháromszorozását, "mert az segít". Mondta tegnap. Ma bejött a főnök is az irodánkba, épp amikor megbeszéltem az újabb hibákat a kollégával. Ekkor már a srác azt javasolta, hogy egy az egyben felejtsem el az adott komponens használatát, mert az zavarja a mérést. Felém fordulva még megkérdezte: próbáltad már e nélkül is?
Nem, vazze, mer' aszon'tad, hogy növeljem! - gondoltam.
Ellenben én nem buktatom le a kollégáimat, mint mások tették a héten (amikor 5 hónapban egyszer 11-re sikerült beérnem) velem. Itt, most lehet, hogy valaki tiltakozik, de itt nem térek ki a bizonyításra.
Röviden szólva, csak annyit mondtam, hogy én a protokollt követtem. Persze közben sunyin nézett, hogy mit fogok válaszolni és félt. Megmentettem a segged vazze!
Az persze más kérdés, hogy így megint én jöttem ki szarul, mert még vagy 2 ilyen meggondolatlan beszólása miatt úgy jöttem ki a beszélgetésből, hogy nem tettem meg mindent a mérés során. Ez egy kicsit lelombozott, de most az egyszer tudtam, hogy ez nem így van.

Örülök, mert tapasztaltabb és kutatásilag kompetensebb lettem. Számomra ez a lényeg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése