2010-02-26

Gondolatok

Senki ne gondoljon rosszra, hanem olvassa el amit írtam, majd nézze meg a videót.

* Na gyere ide, bújj hozzám!
- Hagyj békén!
* Naaaa, gyere ide drágám, kis halacskám.
- Mondtam, hogy hagyj békén!
* Csak egy picit, hadd melegedjek meg egy picit.
- Már mondtam, hogy nem szeretem csinálni, ha mások is látják.
* Jajj, ne gyere állandóan ezzel a szöveggel.
- Sajnálom, de engem zavar.
* Ez már a harmadik alkalom. Miért nem tudsz a kedvemben járni?
- Mert látnak minket!
* Ugyan, feledkezz meg róla.
- De én nem akarom, hogy a gyerekünk ilyen helyre szülessen.
* Minek gondolsz a gyerekre, hiszen ha így folytatjuk, akkor esélyünk se lesz a poronty születésére.
- De képzeld el, a fogantatástól a szülésen keresztül, EZEK mindent látni fognak és utána a gyerekünket is bámulni fogják az év minden napjában. Alig van helyünk, így lehet, hogy el is veszik tőlünk.
* Jajj mindig ezek a találgatások. Elveszed a kedvemet.
- Annál jobb.
* Na tessék helyben vagyunk. Erre utazol mindig, hogy elvedd a kedvemet.
- Mi lenne ha egyszer megértenél?
* Mi lenne, ha Te értenél meg engem és kedves lennél hozzám?
- Na jó, de csak most és kérlek légy óvatos...






videó




Elgondolkoztam és egy elmélet ötlött a fejembe, de szeretném, ha válaszolnátok a feltett kérdésre, mert kiváncsi vagyok ki milyen ötletre jut az ügyben.

Tételezzük fel, hogy intelligens lény vagy és szociális viselkedéssel is rendelkezel, így a társaiddal, rokonaiddal élsz. Tudod, hogy rajtatok kívül más értelmes lény is létezik a Földön és azt is, hogy nem, vagy csak nagyon-nagyon távoli rokonaid, a kognitív csoportemlékezet hajnalán váltak szét útjaitok. Nem, vagy csak nagyon ritkán találkoztok a másik faj képviselőivel és az esetek többségében pozitív kimenetelű a találkozás, de persze rebesgetik, hogy van amikor a másik faj egyede megöl néhányat a társaid közül. Meghatározhatatlan okból. Nem tudod megvédeni sem magad, sem társaidat, csak akkor, ha időben észreveszed őket és kellő távolságot tartasz. Persze ez sem mindig elegendő, mert a néhány legenda szerint távolról is tudnak ölni. Hogy hogyan azt nem tudja semelyikőtök, de talán nem is érdekes.
Persze vannak ellentétes történetek is, hogy milyen kedvesek és rendesek tudnak lenni veletek. Tahát ilyenek és olyanok is lehetnek, mint ahogy köztetek is vannak gonoszabbak, meg rendesebbek. Ti sosem ártotok nekik, de valószínűleg nem is tudnátok.
A nagyobb gond azonban az, amikor bejönnek a területekre és ugyan nektek nem ártanak, de otthagynak szemetet a területeteken. Néhányotok megbetegszik, elsősorban azok, akik közel voltak a szeméthez. Egyre többször és többféle módon zavarják meg nyugalmatokat és egyre kevesebb tiszta terület marad számotokra.
Tudod, hogy értelmesek és elvileg képesek megérteni a helyzeteteket, de nem tudsz velük beszélni, mert valami furcsa nyelvet beszélnek. Nem értik a szavadat és megmutatni sem tudod nekik a gondjaid okát, mert nem szeretnek a te közegedben sokáig lenni.
Mit tennél a fenti esetben, ha DELFIN lennél?

Válaszolhattok viccesen is, de kérem gondolkozzatok a komoly válaszon is! Emailben kérem az ötleteket.
(Hát választ még nem kaptam. 2010. március)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése