2010-04-17

André Citroen Park (2)


Szia Bea! és a többiek is persze.

Újabb köszönettel tartozom neked: a múlt héten elmentem az André Citroen Parkba és olllllyan gyönyörű fotókat készítettem, hogy már rég éreztem ilyen ügyesnek magam. Hogy miért a dicséret neked? Mert Te adtad az ötletet és hívtad fel a figyelmet a témára!
Maestro
Egyébként a hétvégén igyekszem szállást foglalni Bretagne-ba, mert ha minden jól megy, akkor május közepén két napra elugrom oda tengert nézni, hogy most már végre lássam a nagy pocsolyát.

(Az én oldalamon árnyék van és 17 fok, a koli túloldalán 9 (!) ágra süt a nap és 22-24 fok van... megyek kiheveredni a napra a parkban.)

Ja a képeket nem tudom felrakni, mert nem digitálisak. Bocs.
Ezek itt Sara művei!

Maestro

2 megjegyzés:

  1. én kíváncsi lennék rájuk

    VálaszTörlés
  2. Kijaza Zén? Írj emilt. ;)
    Most felrakok néhány nem sajátot és ha jól megy dolgom, akkor ledigitálfotózom a fényképeimet és felrakok néhányat. :)

    VálaszTörlés