2010-04-13

André Citroen Park

Bea mutatott képeket, amiket ott készített.
Annyira felkeltette az érdeklődésemet, hogy már régóta terveztem, a jóidő beálltával elmegyek én is fotózni. Gondoltam ezt az élményt is megosztom az emberekkel, így mindjárt meghívtam az összes ismerősömet. Múlt vasárnap 5 ember csatlakozott, 4-nek volt fényképezőgépe is, 2-nek jobb, mint az enyém (mellékes megjegyzés).
Először fél délelőttöt kitöltőre terveztem a dolgot, de aztán sokan írták, hogy nem akarják az egész napot kint tölteni, mert dolgozniuk kell. Lerövidítettem hát másfél órásra. Kicsit késve indultunk és így meg csúsztunk a park utáni találkozóval is, amikor még egy barátunk csatlakozott hozzánk ebédre.
A parkban annyi minden jót láttunk, hogy a végén többen is úgy döntöttünk, hogy ide még visszajövünk. Még nem működött az összes szökőkút és vízlépcső, de a szürke beton és a növényzet már eleve furcsa és érdekes keverékét hozta létre a mesterséges és természetes környezetnek. Mindenkinek tetszett.
Újabb jó (lopott) ötlet. Ismét gratulálok magamnak.

Sajnos saját fotókat nem tudok felrakni, mert az én gépem filmes, másokéből meg még nem kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése