2009-08-01

Fütyül a szél

20 kemény európai úniós aranykrajcárért fütyül a szél a fülembe. No nem azért, mert kifizettem az idei szél-adót, és nem is azért mert megvettem volna a "Tales of the Wind" relaxációs CD-t, hanem azon egyszerű oknál fogva, hogy eltávolították a hajkoronám azon részét, ami a fülemet takarta.
Másrészt sose volt még ilyen tiszta a hajam... :)
A fodrász előtt ugyanis megmostam a hajam, alaposan! Kétszer... tudom lányok, hogy ez így nem jó, mert balzsamozót nem használtam, meg hajvégregenerálót sem, de a jojoba és ginzeng tartalmú tartósító lakkot is kihagytam. Előre tájékozódtam, így tudtam, hogy hajmosás nélkül nem úszom meg, ezért nem akartam, hogy kárba menjen a sok előkészület.
Szerencsére 20 percen belül tudtak fogadni, addig meg elmentem bevásárolni a hétvégére. Ez volt az első normálisabb bevásárlásom, mert most már megjött a júliusi fizetésem. Hurráááá! Visszatértem a fodrászatba és azonnal fejmosást adtak. Tudtam! Nincs cécó... Még akkor is, ha egyértelmű volt, hogy max 4 órán belül moshattam hajat, az sem érdekelte őket.
A gond inkább azzal volt, hogy megkérdezték milyenre vágják?
A válaszom valami ilyesmi volt:
A végétől 2 cm-re, hátul és oldalt borotválni (ezt a szót kijavították)... ööö... ööö
Felül mit csináljon a hajammal, jött a következő kérdés.
Tessék? Nem, nem kell hátra (fésülni)... így jó.

Végeredményben a megszokott fejformám lett. Mindezt azért, mert a fele áron dolgozó fodrász a héten elment szabadságra... 10 euróért jobban tetszene a szél zúgása. Hihi.
Minegy. Egyszer élünk!

2 megjegyzés: