2009-09-29

Foci (idén utoljára)

Loki-Lyon 0:4.
A múltkor (Loki-Liverpool meccs előtt) kicsit hazaárulónak éreztem magam, negatív végkifejletet jósolva, de megint rájöttem, hogy csak realista voltam... A meccs után kijelentettem, hogy a második félidőben nem volt támadás.

Ezt a mostanit csak azért néztem végig, hogy lássam, van-e remény a jövőre nézve?
Most már tudom, hogy az év hátralévő részében csak akkor fogok ismét meccset nézni, ha a Magyar csapat, vagy a Loki csodát művel. Azaz nem hiszem.

Miért csak a 70. percben kezd el egy csapat játszani és támadni egyáltalán? Miért erőltetjük az egy csatáros játékot, ha a labdát az ellenfél kapujától 40 méterre kapja meg, azaz végig kell még futnia legalább 30 métert, ami alatt minimum 2 védő keresztezi az útját... Miért nincs észjáték, együtt-mozgás, megelező szerelés?
Volt három jó játékosunk. Ezt kijelentem.
Egyébként viccesen mondhatnám, hogy 1 francia játszott 11 ellen!

Nézve a dolgok jó oldalát, minimum 6*90 perc szabad időm lett így hirtelenjében. Ilyen utoljára két éve volt, amikor a nagyon siralmasan játszó válogatottunk miatt úgy döntöttem, hogy focit akkor fogok csak nézni, ha VB/EB/Nemzetközi Kupa meccs van.
Na abbahagyom.


U20-as válogatott: Magyar-Dél-Afrika 4:0, az utolsó Honduras-Magyar 3:0 után... (vannak kivételek minden szabály és fogadlaom alól!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése