2009-09-16

Gyümölcsnap

Mielőtt lefekszem, írok még egy picit.
Ma kezdtem el egy preparálást és egy másik fehérje kapcsán sikerült kirobbantanom egy kisebb belső háborút... :) (Nem örülök, ez kényszervigyor).
Este fociztunk egyet 6-7:30 között, egész tűrhető volt, bár magammal nem voltam megelégedve.
Az időjárás már nem olyan itt, mint nálunk otthon lehet, de délutánfele mindig összeszedi magát a Központi Fűtőtest és egész hangulatos időt csinál.

Este gyümölcs"napot" tartottam. Ugyanis elmentem a boltba, hogy vegyek kaját, meg egyebet. Végre megtaláltam az alufóliát, meg a folpackot - ugye itt magamra voltam szorulva, mert sem elmagyarázni, sem megmondani nem tudom, hogy mit is keresek - és vettem üdítőt, meg csipszet a holnapi Loki meccsre... és amikor félúton voltam hazafele, akkor döbbentem rá, hogy nincs pékárum.
Vacsora: aperitif - banán
hidegtál - ananászos joghurt
főétel - egy kis chips (csak hogy legyen káros is benne)
utóétel - barack
innivaló: őszibaracklé

Azért egy kis pörkűtt jól gyütt vóna. (Ez nem igaz, de jó magyarosan hangzik!)

1 megjegyzés:

  1. Központi Fűtőtest? Azért írtad nagy betűkkel, mert ez valami elvont? Esetleg metafora? :-))
    A gyümölcsnapos gyümölcs-lap (Ét-lap) jó ötlet, jelen pillanatban nekem is több esélyem van ilyesmit vacsorázni-éjfélizni...
    Hogy hangzik az alufólia és folpack franciául? Ha még mindig nem tudod rá egyből a választ, akkor nézd meg a csomagoláson, ott biztos írja franciául is. Azaz, ott biztos csak franciául van feltüntetve :D

    VálaszTörlés