2009-06-25

Foci

Sziasztok!

A kollégákat még nem sikerült kiismernem. Van egy bőbeszédű srác, akad néhány fel-alá mászkáló, de egyébként semmittevő ember, meg nagyon sok elszánt és felkészült. kb 60-an dolgozunk a LEBS labor 12 csoportjában. A CNRS Gif-i központjában meg kb 1000 ember van regisztrálva. A mi csoportunk Marie-France Carlier vezetésével 12 tagot számlál.

Hurrá! Lesz foci a héten. Ha játszhatok és ügyes leszek, akkor talán jobban oldódik a hangulat. Mondjuk nekem könnyebb dolgom van, mint Beának volt, mert én tudok franciul, még ha jelenleg nem is beszélem folyékonyan (fluently). Persze azóta Bea behozhatatlan előnyre tett szert... :)
Megbeszéltük Beával, hogy 1/2 órával korábban indulunk, mint szoktunk (a kezdeményezés az enyém volt) és így, kb 1 óra munkaidőt nyertünk, mert mint kiderült a reggeli RER kevesebb helyen áll meg, azaz rövidebb a menetideje. Többet is dolgoztam ma, mint eddig bármikor - igaz ebben közbejátszottak egyéb körülmények is.
MunkaMÁNIA? Nem. Több embertől is hallottam, hogy a főnököt az elején kell meggyőzni és akkor minden rendben lesz. Erről szól. Kell az áldozatkészség.
Nyomom az ipart ezerrel. (egy kis szleng betét). :)

Jól vagyok, de ma épp rájöttem, hogy újra kell csinálnom a múlt heti munkámat mert két pufferrel is gond volt. Nem takarítják rendesen a pH mérőt, én meg csak ma vettem észre, hogy sókicsapódás van az oldalán. Hiába öblítettem alaposan, úgy ahogy otthon... ez itt nem volt elég. :(

Még Beánál lakom és júli 1-én fogok kiköltözni. Addig még tűrnie kell... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése