2009-06-28

Sepregető

A foci jó volt. Két-két nagyméretű vizespalackot használtunk kapuként és 5-5 ellen játszottunk. Én kezdetben védő voltam, mert nem akartam sokat futni. Aztán mikor a csatáraink kifulladtak, akkor előre mentem támadni, s összesen a két rúgott gólomat az ellenfél néggyel viszonozta... a srácok nem álltak vissza rendesen védekezni. Támadásban viszont nagyon ügyesek voltak! Összességében jó volt a játék.
Sajnos a mi csapatunk 2-szer annyi kapufát rúgott, mint ők. A legdurvább eset azonban mégis csak az én rúgásom volt: az egyik kapufát eltaláltam (a vizespalack eldőlt kifele), majd a labda átpattant a másikra és azt a kapufát is kidöntve visszapattant a játéktérbe. A szemfüles csatárunknak azonban nehéz dolga volt, ugyanis nem tudta hova rúgja a labdát, hogy gólnak vehessük, hiszen nem volt kapu... :)
Úgy tűnik rendszeressé akarják tenni a focit, de nekem ezzel annyi gondom van, hogy kb 1 éve időnként nyilall a jobb csípőm a focizás után... öregszem. :(
Ennyi a fociról.

Néhány válasz a közösbe:
- Tulajdonképpen akkor te fizetésnélküli szabin vagy?
Igen. Otthon legalábbis. Itt azért fizetnek. Bár most mondták, hogy a letöltött fél havi munkámnak csak 60%-át utalják, valamilyen folyósítási okból kifolyólag. A szöveg terminus technicus-át nem értettem, mert az ekonomiát franciául nem beszélem. Magyarul meg nem értem.
- "virtuális séta, bár nemrég olvastam, hogy kies fővárosunkat is fölvették már."
Én meg "mégmostabb" olvastam, hogy adatvédelmi okokból leállították a projektet. HÍR
- Merle: Üvegfal mögött c. regénye. Amikor először voltam itt, akkor nekem is ez a benyomásom támadt, hogy állandóan esik az eső. Annyival kiegészítve, hogy kb. május végétől kezdve akár jó idő is előfordulhat és júliusban pedig tikkasztó is lehet a hőség... abba a fránya Szajnába meg sajna nem lehet úszni/hűsölni.
- Voluta fesztivál (Móvár)
Na akkor már ezt a nevet is tudom. Sőt tudom, hogy kik voltak kinek az ellenfelei ott. :)
és néhány vicceskedő kérdés:
"Bea jól néz ki? Miért nem a barátnőd?"
- Mert már túl régóta ismer. :D
Ugyanettől az embertől kérdezem, hogy "az új arc, aki a dobokkal fog foglalkozni", Ő rakodómunkás, vagy dobkészítő?
Pécsi kollegáknak: Kitartást a vizsgázókhoz!

Vigasságos hetet kívánok a következőre mindenkinek!

CVI. Zsozef őfelsége, Parizer őrgróf és Bergengócia választófejedelme

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése