2010-05-12

Reform

2010 május 12. 20:05h
Újratöltés indul... Vista vissza.
Sajnos ma már a szoftvereim 1/4-e rakoncátlankodik, így ma már az Origin is bedöglött és nem tudtam adatokat értékelni.
Kb. 20 perce indítottam a backup mentést egy külső merevlemezre. Remélem 2 órán belül végzek és akkor indul a rendszervisszaállítás az alapoktól... jó két-három napos meló lesz.

Nem bírt ki ez a fránya rendszer még egy évet sem. Pedig jól indult és elég hamar megbarátkoztam az új elrendezéssel, szoftverkezeléssel, meg az egyebekkel, amik az XP-hez képest változtak.

22:20h
Lassan kész a mentés. Kb. 30 perc és akkor indul a rendszerbackup DVD-ről. Még sosem csináltam. Ezt is ki kell próbálni egyszer.

23:00-23:40h
A rendszert gyári alapbeállításokkal telepítettem újra, de most ha felteszem az alapszoftvereket, akkor holnap csinálok egy "rendszer backup-ot", ami már a rendszerfrissítéseket is tartalmazza, hogy legközelebb DVD-ről egy előrehaladottabb állapotot tudjak visszaállítani.

00:15h
Most tettem az előző bejegyzést is, mert az ÁCSER/ÉSZER (reklámmentesítve) telepítette a szoftvereit és addig nem léptem be a netre.
Megnyugtatónak tűnik a művelet előrehaladása. Végre valami jó (igaz már másnap van és lassan aludnom is kellene).

2010.05.13. 7:53h
Ünnepnap van. Tökéletes alkalom a telepítés befejezésére... főleg, hogy olyan hideg van kint (és bent), hogy az már hihetetlen. Működik a fűtés (nem úgy mint otthon, gondolom), ami már önmagában meglepő így május idusán. Mondjuk inkább legyen jó idő jövő héten, az fontosabb.
Szóval W updat-ek, fájlkezelő, FIREFOX(!), böngésző pluginek... aztán jön a rendszer backup készítés.

10:05h
Eddig jó! Majdnem kész. Lassan mennem kellene bevásárolni. Azalatt futtatom majd a vírusellenőrzést.

13:00h
Most átmenetileg itt hagyom a gépet, hogy fusson a vírusirtó.

16:05h
Elmentem közben ajándékot venni. Még mindig van hátra 10 perc kb. Addig netezek. Még nem érzem, hogy holnap repülök (mármint repülővel). Szerencsére a számítógép egyre jobb formában van és ez eléggé lefoglal. :)

16:40h
Újabb vírusírtót indítok, hogy biztos legyen, hogy a rendszer amit lementek, az vírusmentes legyen. Még egy-két finomhangolást el kell végezni a szoftverekben és akkor este (mosás mellett) mehet majd a DVD írás. Most pedig megyek mousse-au-chocolat-t (csokikrém/hab) enni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése